fredag 4 mars 2016

Ny bok om undulater


Ganska oväntat. Min första bok om undulater är på gång

4 kommentarer:

  1. Yvonne Andersson10 mars 2016 18:41

    Ooooo så spännande! Jag kände det på mig. När jag passerade Undulatens vändkrets häromsistens var det som en liten fågel (faktiskt) viskade i mitt öra: "Sjunnesson brinner för Betcherrygah (och mag-gördlar)". Då förstod jag genast att dessa extremt nomadiska fåglar flugit in i ditt liv för gott. Sen rörde jag i hop 2 ägg, 4 dl socker, 3 dl vetemjöl, 1 msk rivet citronskal, två små fingrar och ett glatt humör. Gräddade detta på 175° i 45 min (mitt i ugnen) och fick den perfekta Kamilaroikakan. Jag har skickat en bit till dig (samt Plastikplaggs senaste katalog). De borde komma vilken dag som helst.

    SvaraRadera
  2. Yvonne Andersson3 april 2016 22:22

    Har de kommit?

    SvaraRadera
  3. Yvonne Andersson14 april 2016 14:46

    Va fan! Jag skickade de med luftskeppet som vanligt.

    SvaraRadera